Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

onsdag 12. desember 2012

Bambus-saxofon

Jeg har flere hobbyer enn hagebruk, musikk er en av dem.

Her skal dere få se noe som vel nærmest må være en kombinasjon av disse to hobbyene, for her skal jeg spille på en bambus-saxofon. Bambus er et kjent og kjært innslag i hagen, og det går fint an å lage musikkinstrumenter av. I dette tilfellet altså en saxofon. Det er bare et stykke bambus hvor det er borret syv hull og festet et altsaxmunstykke i ene enden. Det holder. Hvis du har tålmodighet, så kommer det en video rett under denne teksten. Jeg beklager hvis videoen tar lang tid å laste, jeg vet ikke hvorfor det er sånn.


Fruen stakkars, som ikke har noe skyld i dette, ble satt til å filme elendigheten med min gode gamle htc-telefon. Jeg er som man vil forstå amatør både når det gjelder hage og musikk, og derfor helt ukritisk i forhold til egne evner. Hvis du ikke gjettet det, så er det "Det lyser i stille grender" som her blir avspillt.

Nå tenker jeg julestemningen kom sigende rundt i de tusen hjem (hvis ikke krampelatteren kom først).

Hvis jeg får fler enn 20 Facebook-likes på denne her, så kommer jeg tilbake senere med flere hagerelaterte musikkinstrumenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar