Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

søndag 24. februar 2013

Vaffelsesongen er offisiellt åpnet

Da var det offisiellt! Vaffelsesongen 2013 i drivhuset er åpnet. Jeg vil her bringe bilder av såvel vaffeljernet som første og andre vaffel. Som en liten bonus kommer bilde av "gradestokken". Første vaffel først; rett skal være rett.
Første vaffel
Andre vaffel
Så vil jeg gjerne få presentere: Vaffeljernet! Og nei, vi bruker ikke sursild på vaflene. Det er fjorårets solbærsyltetøy hvor glasset er noe forvirrende merket.


Jeg har jo tidligere orientert om hvordan drivhuseffekten virkelig virker i vårt drivhus. I dag kunne vi notere 6,8 grader ute og 28,6 grader inne i drivhuset. Se bare her:

Jadda, nå snakkær vi!



3 kommentarer:

  1. Så deilig! :) Gleder meg til jeg kan spise vaffel i drivhuset også! :)

    SvarSlett
  2. Jadå! Nu snackar vi :) 28,6 grader. Rena sommarvärmen!

    Så sugen jag blev på våfflor. Det är sååå gott!
    Tror det får bli våfflor som "fredagsmys" ikväll. Tack för tipset!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Tamara

    SvarSlett