Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 29. mars 2013

Flere kulørte lamper

Kulørte lamper i hagen er sterkt undervurdert, det har jeg sagt før. Jeg er nesten der at jeg skal ha sånne lamper i hagen bare på trass, jeg. Uansett så er det jo et tema som kan passe nå i påsketiden. Jeg har tatt bilder av noen kulørte lamper jeg har kommet over. Disse er fra Danmark:

 

 

Og disse så jeg gjennom et butikkvindu i Tyskland:


Og for å avslutte med noe jeg vet dessverre aldri kommer inn i vår hage:

Hagegnom. Anyone?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar