Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 1. mars 2013

Hagen i dag 1. mars

I går svingte temperaturen fra minus 8 til pluss 10 i løpet av et par tre timer. Da begynner jeg for alvor å tru at våren er på vei.

OK, jeg har mast om vår siden jeg startet denne bloggen i desember, men nå har jeg virkelig trua. Jeg har tatt en liten sving rundt i hagen for å ta noen bilder av hvordan det ser ut nå på årets første vårdag (mars er vårmåned, ikke sant?). Så har jeg har snekra sammen en liten PhotoStory-video. Den kan du se her:

video


Du ser jo at hagen fremdeles er helt dekket av snø, men nå framover går snøsmeltinga fort (sa han med håp i stemmen..).
Ha en god dag!

11 kommentarer:

  1. Ibland svänger det rejält i temperaturen. Typiskt vårvinter :-)
    Ha en härlig fredag!
    Kram Hélena

    SvarSlett
  2. Vi har haft några fina dagar också. Men nu tror jag att vi får vinter igen.

    Trevlig Helg

    SvarSlett
  3. Takk for hagevandringen.
    Så fint hasselgjerde du har! -Og armeringsnett er smart og fint. Det må jeg prøve å få til selv også.
    Hagene ser ganske så romslige ut nå om vinteren. Ikke rart at jeg og mange andre (vil jeg tro)står der med småplantene til våren og lurer på hvor de skal få plass alle sammen :)
    Ha en koselig helg!

    SvarSlett
  4. vad kul med en filmbit. hoppas vi får se hur det ser ut i sommar med.
    Ha en fin helg
    kram Meta

    SvarSlett
  5. Ja-a du, jag klämmer också i med ett: när det väl tar fart går snösmältningen fort. Från en som har hela trädgården täckt i tunga drivor av snö ... :-)

    SvarSlett
  6. Så gøy med en filmsnutt!...snøen sliter vi med noen og hver,men nå må det vel snart ta slutt:)
    Ønsker god helg:))

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige kommentarer, jenter! Beklager at kvaliteten på videoen ikke er all verden. Det overgår min forstand hvordan det eventuellt kan fikses. God helg!

    SvarSlett
  8. Ja, nå må vi ha trua! Kjenner sola varme...

    SvarSlett
  9. härligt väder för er och det gör mycket på snön.
    Ha en underbar helg!!!

    SvarSlett
  10. Tack för titten! Gillar ditt stenlager.
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  11. En bålplass skulle alle ha. Tror jammen jeg skal prøve å lage et hasselgjerde. Det er så spennende nå når saker og ting dukker opp igjen. God helg til deg! Anne

    SvarSlett