Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

mandag 11. mars 2013

Raushetens tid på TV2

OK, det skjer ikke noe i hagen for tiden, så da skriver jeg et innlegg om noe helt annet (dog med etiketten "bokomtale").


Det er nemlig slik at min spreke og skarpe svigerinne Kathrine Aspaas har gitt ut en bok som heter "Raushetens tid". Den dreier seg om hvordan du (vi) kan gjøre om misunnelse til beundring, intet mindre.

Siden både jeg, og særlig min feiende flotte frue er omtalt i boka, så er jeg vel på en måte inhabil i forhold til å omtale den. Du finner et intervju med damene i siste utgave av KK. Men det er altså sånn, som overskriften antyder, at denne boka er et av temaene på TV2-programmet Ettermiddagen kl 17.30 i dag! Her vil de to damene Kathrine og Hanne (fruen) bli intervjuet; om misunnelse. Google gjerne Raushetens tid mens du venter.

Følg med! TV2 kl 17.30.

3 kommentarer:

  1. Fikk akkurat sett dette innslaget før jeg stormet ut i drivhuset igjen. Flotte damer, både fruen og svigerinnen!

    SvarSlett
  2. Du er min store helt, Bjarne!
    Gulrotspillende, bloggende og ganske enkelt helt topp :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Bjarne sier: Tusen takk, Kathrine!
      (Bjarne tenker: Tjohooo!)

      Slett