Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 13. april 2013

Blomster på hagemessa

Vi var altså på hagemessa på fredag. Jeg hadde lyst til å legge ut et innlegg med bare blomsterbilder. Det var mange forkjellige gartnerier som var utstillere, og noen av dem satset på blomster. Blomsterbilder kommer her:







Flittige lesere av bloggen er vel kjent med at jeg ikke er så dreven på sortsnavn, jeg er ikke så opptatt av det. De som er opptatt av det får ha meg unnskyldt og heller bare nyte bildene og lengte etter sommer.

En fortsatt god lørdag til alle!

3 kommentarer:

  1. Helt greit. Ække så god på dette med blomsternavn jeg heller. Fine bilder.

    SvarSlett
  2. Koselige bilder. Det var litt sommer over dem.

    SvarSlett
  3. Ja, vi blir litt sultefora på blomsterbilder på denne tiden av året. Mye flott på messa, da.

    SvarSlett