Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

torsdag 4. april 2013

Lyst på et Youtube-tips til?

Her er et program jeg så her om dagen. Det er Alan Titchmarsh som drar til Highgrove hvor han møter Prince Charles.


Bilde fra highgrovegardens.com
Klikk på bildet, og du kommer rett til programmet på Youtube (as by magic..)

Mange av dere kjenner jo godt til Alan Titchmarsh som hageentusiast. Mange har sikkert litt kjennskap til Prince Charles også. I dette programmet møter vi prinsen på hjemmebane (bokstavelig talt; det er her han bor), og jeg må si at han gir et svært sympatisk inntrykk (og jeg er ikke royalist).

Prinsen har bodd på Highgrove i ca 30 år, og han har forvandlet stedet totalt. Og jeg må si han har fått det fint. Og hagen er grandios, men ikke værre enn at noen og enhver kan finne tips og råd

Trykk på bildet og se selv.

2 kommentarer:

  1. Så ut til å være en nydelig hage, ja!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for link. Nå har jeg nettopp sett meg gjennom 4 episoder av fjorårets Gardeners World, og klokka er over midnatt, så det er nok litt sent å se på nå, men linken er lagret til i morgen (jeg er tom for GW-episoder, så må uansett ut på jakt etter noe nytt)

    Ha en strålende helg! (Nå er det tross alt blitt fredag. :D)

    SvarSlett