Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

onsdag 24. april 2013

Onsdag, ny video

Jeg har ikke fått noen direkte hat-meldinger etter at jeg la ut en video på bloggen. Dermed så prøver jeg meg med en til.


Først bare et bilde fra august 2012 som viser hvordan dette området kan se ut en fin sommerdag. Videoen denne gangen dreier seg nemlig om kjøkkenhagen, eller rettere sagt om den forestående utvidelsen av kjøkkenhagen. Jeg tenkte at videoen skulle bli på bare ett minutt, men den ble litt lengre. Jeg sutra jo sist over vanskeligheter med å laste opp video, og håper det går lettere med en kortere en. Her er den:
 



Jeg må legge til et lite hjertesukk om nettleseren Safari (iPhone) denne gangen også. Denne videoen er filmet med en iPhone av siste modell, men videoen lar seg ikke vise på den samme telefonen etter at den har blitt publisert på bloggen. Jeg innrømmer gjerne at jeg har litt problemer med å forstå sånt noe. Du som ikke er bundet til Safari får kose deg.

Det foregående avsnittet skal nå kunne slettes, da jeg har forsøkt å laste opp videoen via Youtube. Da skal det gå bedre, og den skal være mulig å spille av på alle nettlesere.
 
Ha en fortreffelig dag!



7 kommentarer:

  1. Kjekt å se film fra hagen deres og drivhuset.
    Blir spennende å følge med videre hvordan det går med kjøkkenhagen. :-)

    SvarSlett
  2. Når snøen enda ligger halvmetertykk hos meg var det fint å komme på hagebesøkog se hva dere holder på med. Takk for titten:-)
    Jeg har forresten Safari på Macen min og hadde ingen problemer med å se videoen.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer, jenter. Jeg er kanskje litt streng mot Safari, men den spiller altså ikke på den samme talefonen som filmet den; underlig. Men, jeg har et triks på gang som visstnok skal omgå problemet. Vi får se. Fortsatt god dg til alle!

    SvarSlett
  4. Hei. Så fint å få se film fra kjøkkenhagen deres. Dette ser jo veldig lovende ut:) Det er morsomt med nye hageprosjekter. Det ser ut som fruen har gjort en flott jobb med spavending allerede.
    Lykke til med fortsettelsen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hun har vært kjempeflinki mange år. Vi setter nok igang med utvidelsen en av de nærmeste dagene. Dere vil bli holdt oppdatert.

      Slett
  5. Dette blir spennende å følge med på, Bjarne. Regner med at dere ikke reiser bort så mange ukene av gangen om sommeren kanskje? He he...

    SvarSlett
    Svar
    1. Si ikke det, Elisabeth. Vi har et helt genialt vanningssystem i drivhuset, så det går godt an å være borte en uke, eller to. Men vi som er glad i hage vil jo gjerne være i hagen, og det er man jo ikke hvis man reiser bort.

      Slett