Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

tirsdag 9. april 2013

Stemning OG miljø



Se her hva jeg har anskaffet, en uro som lager koselige lyder! Jeg har jo strukket meg langt for å skape et godt miljø på terrassen. Jeg nevner i fleng; kulørte lamper.

Og nå altså lyd også. Da blir det jo både stemning (lyden) og miljø (kulørte lamper). Det blir ikke mye bedre enn det!

Ellers så diskuterer vi nå om vi skal endre innredningen på terrassen. Vi kommer nok til å prøve ut å ha to senger der ute; to sånne rammemadrasser. De skal være sofa slæsj daybed om dagen og seng om natten ( i hvert fall for meg, jeg er glad i å sove ute).

Den som følger med på bloggen vil bli holdt oppdatert.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar