Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

tirsdag 16. april 2013

Strandkurv i hagen

En strandkurv i hagen, kunne det vært noe? Denne fant vi på hagemessa.

Hagebloggeren i munter passiar med strandkurvselgeren
Strandkurver er jo ellers noe vi forbinder med strendene langs den Tyske Østersjøkysten. Nå har de funnet veien til oss i det høye nord også. Og konseptet er jo helt supert. En sitteplass som man kan folde ut eller pakke sammen etter behov. Selgeren bedyret at innretningen kunne stå ute hele året med et passende trekk over som beskyttelse. Og det er plenty muligheter for justering og oppbevaring, og ulike kurvvarianter og mønster på putene. Artig, synes jeg. Jeg kunne godt leve med en sånn en i hagen.

Hagebloggeren har holdning som en ostepop, og kan ikke sitte pent

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Hei Bjarne.
    Jeg la også merke til disse strandstolene. Hadde jeg hatt en strand på Sørlandet...! ;-)
    Det var utrolig mye morsomt og spennende på hagemessen i år! Tror jeg likevel gikk glipp av mye der jeg hastet frem mellom de ulike standene! ;-)
    Det var jo synd vi ikke var der på samme dag.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Stein

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Stein, de var ordentlig fine. Og det hadde vært artig å møtes en eller annen gang. Fortsatt fin dag til deg også.

      Slett
  2. Takk for hilsen på hagebloggen min! :-)
    Det var en tøff stol! Skulle gjerne ha vært på hagemessen. Var nok mye som fristet.
    Hilsen Miriam

    SvarSlett
  3. He he… kule de der. Men er det plass nok til en slumrelur??

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse innretningene vil jeg tro er perfekt til slumring, man kan slå ned ryggen, og trekke ut fotskammel. Blir ikke mye bedre enn det. De er også velegnet til (antar jeg) småkos, juging, betroelser, fnising, fjasing, lesing, meditasjon, og mange andre lignende aktiviteter.

      Slett