Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 20. april 2013

Video, faktisk

I dag prøver vi med noe helt nytt på bloggen, nemlig en (selvinnspillt) video. Bloggeren er ikke noe tilhenger av flere opptak, og har ikke noe som helst greie på redigering, så dette ble resultatet. Det ser dessverre ut til at Safari har vanskeligheter med å vise videoen, så du må smøre deg med tålmodighet til du kommer til en pc. Det beklager jeg (eller egentlig så er det vel Safari som burde beklage?)

 

Jeg sleit i lange tider med å få lastet opp videoen på bloggen; jeg skjønner meg ikke på de datagreiene. Men, til slutt gikk det bra. Så du får kose deg med levende bilder fra drivhuset!

Jeg skal snart ut å ordne litt i hagen, og med det-

-ønsker jeg alle en fin lørdag!

5 kommentarer:

  1. hei! Det var en flott filmsnutt fra drivhuset! Alt ser så sunt og frodig ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vigdis. Så hyggelig at du likte det! Og bare så det er sagt: det er ikke prydtomater vi har, men prydtobakk. Det skjønner sikkert alle hagefolk (finnes det i det hele tatt noe som heter prydtomat?)

      Slett
  2. Trivelig at du tar oss med inn i drivhuset ditt! Takk for titten!:-) God helg!

    SvarSlett
  3. Det var hyggelig. Til og med sitrustreet ble nevnt :-)

    SvarSlett
  4. Oj oj oj, så frodig drivhus! Moro å se. Flink du er med videotaking.

    SvarSlett