Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

mandag 6. mai 2013

Anemonene blomstrer

Anemoner i full blomstring blir dagens bilder på bloggen. Hvitveis, selvfølgelig. Den kommer her:



Så har jeg gått og ventet på en annen anemone også, og idag blomstret den så fint som bare det. Den kommer fra en pose med blanda drops fra Plantasjen, så jeg kan ikke gi deg noe nærmere navn. Men fin det er den:


Jeg minner også om at fruen og jeg inviterer til åpent drivhus neste søndag. Les om det her og her.

Ha en fin uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Så koselige anemoner. Ønsker meg det, jeg også, men det er bare hvitveis som trives hos meg. :) Vakker den også, da. Ha en fin fin tirsdag.

    SvarSlett