Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

søndag 12. mai 2013

Åpent drivhus (nå stengt)

Da her vi hatt åpent drivhus i noen timer, og jammen var det ikke noen som fant veien til oss i regnet og blåsten! Det var riktig hyggelig, og vi fikk knyttet noen nye kontakter.  Det var ikke så mange, men da fikk vi desto bedre tid til å prate med de som kom.


Takk for besøket!

2 kommentarer:

  1. Hei Bjarne. Så lurt funnet på! :-D
    Ja, en får mer tid til dem som stikker innom når det ikke blir så mange. Jeg kunne nok ikke hatt noen visning i mitt drivhus nåtildags, for der er det både overfylt, skittent og ganske så kaotisk for tiden. Jeg har i grunnen hatt det så travelt, både på jobb og i hagen i det siste, at jeg ikke har fått så mye tid til å besøke andres hageblogger. Den rhododendronen som var frostskadet ville jeg beholdt. Jeg har en del slike jeg også. De har jeg fjernet alle døde blader på og gleder meg til å se hvordan plantene vil vokse seg til. Jeg liker dem best når de ikke danner slike tette, lave busker. Synes de er mer spennende med litt stamme, vindskjeve og med sjarme og atmosfære ;-) Ha en fortsatt riktig fin kveld!
    Stein

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for råd og kommentarer, Stein. Det er alltid hyggelig med besøk av nye bekjentskaper i hagen, vet du. Tror vi kommer til å følge ditt råd angående rododendron, det er ikke noe poeng (akkurat der den står) at den blir så stor.
      Ha en fin uke, det blir vel sommerhagen til helga tenker jeg?

      Slett