Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 4. mai 2013

Åpent drivhus søndag 12. Mai kl 12-15

Fruen og jeg vil holde åpent drivhus søndag den 12. mai fra 12 til 15. Vi vil gjerne vise fram drivhuset, og inviterer alle som er interessert til å komme til oss. Det vil bli juging, skryting, og forhåpentligvis god stemning.

Bilde fra august 2012
Fruen har som noen kanskje har skjønt også en hageblogg, den heter Hannes Hagedagbok. Hun har også lagt ut invitasjonen på sin blogg.

Så håper vi kanskje andre får lyst til å ta stafettpinnen og invitere folk hjem for å se sitt drivhus også.
Vi holder til i Lønneveien 7c i Åsgårdstrand.

Sees vi, eller?

6 kommentarer:

  1. Var nettopp og la en kommentar på din frues blogg. Du hadde lurt deg med der også! Tenkte ikke over det før jeg leste dette innlegget for det var jo plantene i drivhuset jeg fokuserte på.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg sniker meg med på bilder, vet du. Bare kom innom om du/dere er på disse kanter av landet.

      Slett
  2. Så spennende med åpent drivhus. Skulle ønske jeg bodde nærmere deg nå. Mitt drivhus er nok ikke fult opp og går den 12, for der er det ikke ryddet og vasket enda.

    Håper på litt bedre vær nå, så får jeg gjort masse i hagen.
    Ønsker deg lykke til og gleder meg allerede til å lese om besøket.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok godt vær for oss alle etterhvert. Og det kommer helt sikkert innlegg på bloggen etter besøket.

      Slett
  3. Ja, tänkt om man hade bott l i t e nämre. Då hade jag/vi kanske kommit förbi.
    En härlig "Stafett pinne" som ni har dragit igång :)
    / Sylvia

    SvarSlett
  4. Spennende! Lykke til:)
    Jeg skulle gjerne tatt turen til dere om det hadde vært nærmere. Flott hage og drivhus dere har.

    SvarSlett