Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 3. mai 2013

Lenkesamling med videoer, anyone?

Jeg tenkte som så at jeg skulle invitere de av dere som har lyst til å prøve dere med video i hagebloggen til å være med på en lenkesamling her hos meg.

Jeg er selv reinspikka amatør på videofeltet, så hvis dere bruker mine prestasjoner som målestokk så skulle ikke lista ligge altfor høyt. Jeg tenker meg i utgangspunktet at dette kan være en ukentlig øvelse, med ny innlevering hver onsdag. Nå har vi jo "fri" fra Blommig fredag, så vi har sikkert tid til å lage en liten video og dele hver uke. Det trenger jo ikke være mer enn et minutt eller to.

Jeg tenker at lenkesamlinga skal være åpen fra tirsdag ettermiddag til torsdag natt, da har man litt press på seg til å levere.

I likhet med flere andre slike lenkesamlinger så tenker jeg at det skal være et nytt tema for hver uke. Tema første gangen blir; VÅR (hva ellers?) Og folkens, hvis dere har synspunkter eller forslag til temaer for onsdagsvideoene, så ikke nøl med å bruke kommentarfeltet. Og som alltid med lenkesamlinger; del med andre, og gi hverandre entusiastiske og oppmuntrende kommentarer. Jeg vet av egen erfaring at det sitter litt lengre inne å publisere video enn bare bilder på bloggen. Er du skeptisk så vil jeg understreke at her i hagebloggverdenen så er du hele tiden blant venner. Og venner er normalt greie med hverandre.

Da er det bare å ruste seg med kamera og vente til onsdagsvideoinnlegget dukker opp her på bloggen, det blir på tirsdag ettermiddag, det.

Ha en god helg, med eller uten videokamera!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar