Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

søndag 9. juni 2013

Besøkshage? Klart, det!

I 2012 var vi med på 1000 Åpne hager. Det var storveis. Man melder seg på via hjemmesidene til Hageselskapet. Det vil jeg gjerne oppfordre andre til å gjøre også, for da kommer det mange hyggelige hageinteresserte mennesker på besøk i hagen din.


Hvis du snoker litt mer rundt på sidene til Hageselskapet, vil du se at du også kan registrere hagen din som Besøkshage. Vi er så glade for besøk i hagen at jeg tenkte -hvorfor ikke? Det kommer sikkert ikke så mange allikevel. Der tok jeg feil, for her om dagen fikk vi en telefon fra en hyggelig dame fra Skien. Hun ville gjerne komme på besøk, sammen med 42 medlemmer av Skien hagelag!


-Hjælp! tenkte vi (i vårt stille sinn). Det blir spennende! Nå skal det sies at de er på reise forbi oss, det er ikke sånn at vår hage er et reisemål i seg selv. Men; vi gleder oss i alle fall til besøket, og det skulle ikke forundre meg om det resulterer i et blogginnlegg eller to også.

God søndag!

10 kommentarer:

  1. Kjekk blogg! Er en fin hage du har med mange flotte blomster. Jeg kommer til å stikke innom denne bloggen igjen, ja. Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelige kommentarer.

      Slett
  2. Veldig koselig og inspirerende å lese i bloggen din å se på bilder:-))

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt med besøk ja :) Blir jo veldig spennende med så mange på en gang, men sikkert veldig koselig!

    SvarSlett
  4. Du er modig som har meldt deg på. Men det ser jo ut som hagen din er kjempeinteressant og fin ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, Anne Kari. Jeg mener jo at flere burde melde seg som besøkshage, det trenger vel ikke å være noe helt ekstraordinært for at det skal være interessant for folk å besøke. Også elsker vi besøk i hagen!

      Slett
  5. Når ein jobbar og stuller og steller i hagen vår, sommar og haust er det kjekt å dele det med fleire :)
    Veit ikkje om eg tør å melde meg på, eg har så mykje som er uferdig og eg veit heller ikkje om eg har nok å vise fram....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvis vi skal dømme etter bildene på Heimdal-bloggen, så kan du trygt melde deg som besøkshage, Marie. Ikke tenk på at ting ikke er ferdig, jeg synes ofte det er vel så interessant å se prosjekter under arbeid. Lykke til!

      Slett