Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 22. juni 2013

Har du sett så fine klematis?

Fruen og jeg er på en liten ferietur i Danmark. Da gjelder det selvsagt å besøke noen hagesentere. Og jeg må nok si at vår favoritt er Jespers planteskole rett utenfor Holstebro. Det er rett og slett et lekkert sted. De har alt man kan ønske seg av planter og utstyr til hagen. Så mye at det er vanskelig å gi deg en oversikt (google dem, så kan du se mer). Derfor viser jeg denne gangen bare bilder av noen få av det fantastiske utvalget de har av klematis. Og; jeg husker ikke hva de heter. Her er de:





Var ikke de fine, da?

1 kommentar:

  1. Virkelig fine. Skulle ønske jeg hadde mange slike herligheter i hagen.

    Ønsker deg en fin lørdagskveld og en fin St.Hans

    SvarSlett