Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

onsdag 26. juni 2013

Melding fra hagevikaren


Kjære blogglesere. Her kommer et gjesteinnlegg fra hage-vikaren. I en hage som denne er en hage-vikar nødvendig, og den jobben tilfaller ofte hvem? Jo, meg.

Hagen lever i beste velgående, selv uten bloggeren sjøl på plass, tro det eller ei. Jeg fikk beskjed om at jeg skal klippe plenen et par ganger og passe på at alt overlever i drivhuset. En helt overkommelig jobb. Så i dag tok jeg frem denne:

Nå ser det sånn ut:
 


Også så jeg at dette hadde skjedd: (Sorry…)



Også så jeg at jeg har glemt å klippe her: 



Men jeg orket ikke gjøre noe med det, fordi jeg var så varm.

Jordbæra begynner å modnes, spiste faktisk mitt første her om dagen. Ble så gira at jeg glemte å ta bilde av det. Dexter var veldig interessert i jordbæra.



De kulørte lampene blir brukt flittig i forbindelse med forskjellige grillsammenkomster, og er populære blant vennene mine. Tror jeg.
 


Med venner på besøk må hagen vises frem, og jeg kan til og med forklare hvorfor det er poteter i den nye delen av kjøkkenhagen, og briefer gladelig med kunnskap om potetsetting (hehehe).

Disse blomstene har jeg tatt bilde av fordi jeg synes de var fine, og da synes jeg at dere også bør se de.


 
 
Dexter og jeg ønsker dere som leser dette en strålende onsdag!

 Hilsen Mari (husets datter, for de som ikke visste det).

5 kommentarer:

  1. Herlig vikarinnlegg! :-) Anita

    SvarSlett
  2. Veldig bra, Mari, - både innsats og dokumentasjon!

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg! :) Måtte flire flere ganger, siden jeg ikke skjønte hvem denne vikaren var før helt til slutt :) God vikarsommer!

    SvarSlett
  4. Morsomt innlegg, fint at også vikaren får litt oppmerksomhet :)

    SvarSlett
  5. På vegne av hage/blogg-vikaren takker jeg hjerteligst for alle hyggelige kommentarer her og på facebook. Det var bra med sidevisninger på bloggen igår, så dette var tydeligvis populært!

    SvarSlett