Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 8. juni 2013

Nærbilder fra blomsterenga

Flittige lesere av bloggen vil ha registrert at vi gjør et forsøk med å gjøre om en liten del av gressplenen til blomstereng. Litt tidlig å omtale den som blomsterenga kanskje, men jeg legger ut noen få nærbilder allikavel.





 


Ha en fin lørdag i hagen, alle sammen!

Flere helgegleder hos Vivis Hagerom

4 kommentarer:

  1. Ønsker meg også blomstereng, men den eneste ledige plassen er på baksiden av huset, og der er det for mye skygge til at en blomstereng ville trivdes, tror jeg..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lillian, er ikke det værdt et forsøk, da? Vi har også en gressplen på nordsiden av huset som jeg lurer litt på. Vi prøver å sette av to felter der også som vi ikke klipper, så får vi se hvordan det går. Lykke til du også!

      Slett
  2. Hei

    Kjempe koselig med blomstereng. Da tenker jeg på Ida fra Lønneberget. Blomstereng er jo sommer.
    Tusen takk for at du ville være med på Helgegleder. Ønsker deg en ny fin uke.

    Klem Vivi

    SvarSlett