Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

tirsdag 11. juni 2013

Prestekragene blomstrer, og snart er det ferie

Prestekragene blomstrer i enga.


Hagebloggeren tester hengekøya.


Og i morgen begynner muntlig eksamen.

Til alle elever som måtte lese dette: Lykke til!
Snart er det deres tur til å feriere i hengekøya.

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder. Jeg elsker prestekrager. Og å kose meg i hengekøya. Nei, for å være ærlig: jeg har ikke hatt hengekøye på mange år. Men kanskje en ide å finne rom til den i Den nye hagen. Men du Bjarne - har du blomstereng i hagen din - og slår du enga med ljå ?;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blomsterenga vår er fire uker gammel, så det er litt tidlig å si noe om hvordan den blir slått.. Men jeg tenker meg vel at den skal slås med ljå en gang eller to i løpet av sommeren.

      Og hengekøye er deilig!

      Slett