Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

onsdag 3. juli 2013

Hjem, kjære hjem

Vi er hjemme igjen etter noen fantastisk hyggelige dager i Danmark. Og jeg må si jeg var litt spent på hvordan det hadde grodd i hagen i løpet av disse dagene. Nå har jo vi hatt en super hagevikar, så jeg visste jo at alt var i orden. Men det er allikevel spennende å se hvor mye planter vokser på bare noen dager. Det ser man jo ikke så lett når man går der og stuller hele tiden. Og, jeg ble ikke skuffet! Her kommer noen bilder, først ut er staudebedet:


Så kommer to bilder fra blomsterenga. Den enga er et eksperiment, men jammen ser det ikke ut til at det fungerer helt fint.


Særlig disse ukene som prestekragene blomstrer.


Kjøkkenhagen gror fint også, potetene tar jo helt av! Og snart blomstrer ringblomstene i forkant.


En akeleie har funnet veien inn i mellom stikkelsbær og poteter; den skal få stå der.


Potetene har vakre blomster også:


Til slutt et bilde av jordbær, løk og diverse andre grønnsaker.


Og folkens, i skrivende stund sitter jeg og venter på en representant for lokalavisa. De har en serie der de viser hva folk har i hagen sin. Og i dag kommer de hit! Det blir spennende, det skal visst være både tekst, bilder og en videosnutt. Jeg holder deg oppdatert.

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Everything looks great! Glad you made it home safe and your garden grew so much while you were away!

    SvarSlett
  2. Spennende å komme hjem til hagen sin etter en tur borte. Alltid noen fine overraskelser som venter. Mange av dem hos deg ser jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er spennende. I år var jo våren så sen at vi nesten ikke trodde det ville bli sommer i det hele tatt. Men det ble det.

      Slett
  3. Hei! Flott å høre at du har kost deg i Danmark, Bjarne :)
    Jeg bare lurte på om du kunne sende over de bildene? Jeg kom på dem her forleden, og tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar! Du kan bruke mailen min: madelen-skare-olsen@hotmail.no :D

    Fortsatt god sommer ;)

    - Madelen.

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem igen.
    Gode billeder.
    Hvor ser det hele godt ud.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlett