Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 7. september 2013

Fredag i drivhuset

Fredag hadde vi besøk av journalist og fotograf Bjørnhild og Tore fra Norsk Hagetidend. Det ble en veldig trivelig stund i hagen. Og jeg fikk lov å snakke så mye jeg ville om favoritt-temaene mine; meg selv, og hagen. Bjørnhild og Tore mente at reportasjen i Hagetidend kommer i første utgave i 2014 (januarutgaven).


Her ser du drivhuset i lav kveldssol. I år har vi jo en sensommer som vi skjelden har maken til. I går var det mer enn 22 grader her i Åsgårdstrand. Da er det deilig å sette seg i drivhuset sammen med fruen for å oppsummere uka over et lite glass. Det er en fin måte å innlede helga på. På det neste bildet kan du se fruen i bakgrunnen, hvis du ser godt etter.


Bjørnhild og Tore har forresten en egen hageblogg også, og der kan du se noen av Tores flotte bilder og parets foreløpige rapport fra besøket hos oss. Bloggen finner du her. Jeg sier bare;

Tusen takk for besøket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar