Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

onsdag 18. september 2013

Høsten er her

Ja ja, så var høsten her. I natt fikk vi den mest intense regnskuren jeg noengang har opplevd. Dessverre så har vi ikke noen regnmåler ut, så jeg kan ikke underbygge påstanden min med tall.

Jeg har en hang til å sove på terrassen sommerstid, men nå ser det ut til at jeg må flytte innendørs igjen. Nå vel, været skifter hele tiden og snart bli det sikkert bedre igjen. Sånn som på dette høstbildet:


Ha en fin dag innendørs, mens vi venter på bedre vær!

2 kommentarer:

  1. Det er absolutt blitt høst, ja. Nå spraker det ene treet etter det andre opp i gyldne eller røde farger når jeg kjører langs veien, og det er mørkt og rått ute når jeg står opp om morgenen.
    Spørs om du ikke ville blitt våt (tak eller ei) om du overnattet ute nå..?
    Vi får nyte de fine dagene og blomstringen som ennå holder stand, mens bladene drysser sakte ned fra trærne.

    SvarSlett
    Svar
    1. He he, det går fint an å sove ute en uke eller to til, men det blir ganske rått under glasstaket. Og; det er en fin tid vi går inn i, med alle de flotte høstfargene!

      Slett