Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

tirsdag 24. september 2013

Litt rar timing, eller?

Hva synes dere om disse her, folkens? De kom jeg over da jeg gikk og snoka rundt i kjøkkenhagen. Det er rett og slett jordbærblomster. Og vi har jo hatt en fantastisk sommer, men dette er vel ikke helt normalt.


Og kart. Ikke det at jeg tror det blir en ny jordbærsesong i begynnelsen av oktober, men jeg synes det var litt artig. Ja ja, mer skal det ikke til for å underholde meg.


Disse prestekragene er også noe jeg forbinder med forsommeren, men de er nok vanligere på denne tiden enn jordbærene er.


He en magisk mandag blant plantene i hagen!

3 kommentarer:

  1. Det er flott med noen trassig-optimistiske eksemplarer fra planteriket nå. I dagtidlig våknet jeg til rimfrost...

    SvarSlett