Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

torsdag 5. september 2013

Vi får besøk fra Norsk Hagetidend

Ja, i morgen fredag får vi besøk fra Norsk Hagetidend. Det blir spennende! Fruen (mest) og jeg har ryddet og ordnet i drivhuset slik at det er noenlunde presentabelt.


Journalisten er visstnok spesiellt interessert i drivhuset. Og du som jevnlig leser denne bloggen vet jo at vi bruker drivhuset aktivt hele året. Til planter i sommersesongen og som utestue ellers. Vi gleder oss til å dele erfaringene våre med Hagetidendes lesere!

Ha en fin dag i hagen du også!

4 kommentarer:

  1. Så spennende!
    Lykke til med besøket. Jeg gleder meg til å lese artikkelen i bladet etterhvert.

    SvarSlett
  2. Så spennende Bjarne. Ser frem til artikkelen i Hagetidende :-)

    SvarSlett
  3. Takk for det, folkens! Det blir skikkelig spennende. Jeg vet jo ikke helt hva de ser for seg i bladet, kanskje det bare blir en liten notis. Moro er det, uansett. Og dere skal ikke være altfor trygge på at jeg ikke tipser dem om dere, mine gode bloggervenner.

    SvarSlett