Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 3. januar 2014

Det kan være mørkt om sommeren også

Alle som driver og tar bilder vil sikkert være enig i at det å ta bilder i mørke er en utfordring, det synes i alle fall jeg. Jeg mener, at men skal kunne se på bildet at det er mørkt, men allikevel kunne se motivet. Nå har jo jeg skrytt av at jeg har nytt kamera, og da skal alt være mulig. Man ta en titt på disse bildene som jeg fant i mappa fra juli 2013. Her har jeg tatt bilde av blomsterenga etter et regnvær, om ikke i mørke så i alle fall i skumringen. Og for en gangs skyld synes jeg at bildene ble ganske fine. Her kommer de:



Ellers kan jeg rapportere at planleggingen av årets hagesesong forsåvidt er i gang. Planterommet i kjelleren er i ferd med å bli ryddet og klargjort for årets produksjon av grønnsaker. Dette vil jeg komme tilbake til ganske snart.

God helg (snart)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar