Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 3. januar 2014

Norsk Hagetidend

..er et flott blad. Særlig den nyeste utgaven (hi hi), for der er det en reportasje om undertegnede hagegnom, eller om hagen vår og drivhuset vårt.


Det er journalist Bjørnhild og fotograf Tore Fjeld som har begått artikkelen, og fruen og jeg er selvsagt svært fornøyde. Du kan jo ta en titt og selv avgjøre hva du synes. Bladet har vel kommet til abonnenter nå, og så går det noen dager før det dukker opp i løssalg.


Bladet handler ikke bare om oss, det er for eksempel også en artikkel der Anne fra Moseplassen viser fram sine lekre islykter. Og, ikke uventet, er det Bjørnhild og Tore som står bak den artikkelen også.

God helg!

8 kommentarer:

  1. Spennende! Ser ut til å være en flott hage også :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Bjarne. Jeg leste artikkelen om dere med det samme og den var veldig flott! :-D Dere har en kjempekoselig hage og et flott og frodig drivhus! :-D Tror jeg må prøve oppskriften din på tomatsaus :-)
    Ha en fortsatt riktig fin kveld.
    Stein

    SvarSlett
  3. Gratulerer med en fin artikkel. Jeg har desverre fått januar utgaven enda, men forstår at jeg har mye å glede meg til. Ønsker deg en fin helg. Hilsen Elisabeth fra hagebloggereN.no

    SvarSlett
  4. Takk for gjestfriheten Bjarne, vi syntes det ble en knallfin reportasje! Vennlig hilsen Tonje, redaktør i Norsk Hagetidend

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, Tonje! Dere er velkommen når som helst.

      Slett