Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

torsdag 1. mai 2014

Hva med en liten video fra drivhuset?

Ja, det er hva jeg kan by på idag. Jeg har vært en liten tur ute i drivhuset med kameraet og tatt opp en liten video, så du kan få se litt av det vi har der ute akkurat nå.


Nå er ikke jeg noen stor videoprodusent (hvis jeg skulle hatt et videoproduksjonsfirma måtte navnet vært "One Take Videos"), så du får bære over med at videoen er litt uskarp de første sekundene. Derfor viser jeg også et stillbilde av den samme rosa. Men; ta en titt på hvordan det står til i drivhuset, og..



Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar