Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

fredag 24. oktober 2014

Stemningsrapport fra drivhuset

Jeg legger ut en liten stemningsrapport fra drivhuset, en fredag kveld. Fruen og jeg har stor glede av drivhuset (nesten) hele året. Særlig fredager er populære.


Og idag er det fredag. Det begynner gjerne med å tenne en god del stearinlys. Mens jeg tente dem la jeg spesielt merke til hvordan nedfallent bjerkeløv dekorerer glasstaket, ordentlig fint var det. Middagen idag var av det enklere slaget; pølser. De ble tilberedt på grill ute.


Men ikke før etter at vi hadde kost oss med en aldri så liten og syltynn GT, og hyggelig besøk fra forbipasserende venninne (med hund). Etter hvert blir det jo mørkt, og stearinlysene kommer mer til sin rett. Sammen med bålet utenfor.


Ja, sånn er livet hos oss en fredag i slutten av oktober; det er til å holde ut.

Ha en fin dag du også!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud, Bjarne!

    God Weekend!

    JetteMajken

    SvarSlett
  2. Super smukt og helt helt fantastisk hyggeligt.
    Vi er også glade for vores drivhus.. og nyder mange timer derude.
    Mange hilsner Susan

    SvarSlett
  3. Så koselig! Nå ble jeg inspirert...

    SvarSlett