Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

lørdag 27. desember 2014

Drivhuset i vinterkulda

Det er kaldt ute, faktisk har det vært godt under ti minus. Det er kaldt her ved kysten i Vestfold hvor hagegnomen og frue holder hus.


Jeg innrømmer gjerne at jeg helst oppholder meg innendørs når det er så kaldt. Men, jeg har da vært en liten tur ute, og da tok jeg disse bildene av drivhuset. Det blir dekket med rim i slike temperaturer som vi har nå.


Vi bruker jo drivhuset bare til kos om vinteren, så det gjør ikke noe om det blir kaldt der inne. Vi varmer det uansett raskt opp med en liten ovn og en mengde stearinlys. Rimet, eller isen, er ganske dekorativt, og danner fine mønstre på glasset.


Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar