Hagegnomen Bjarnes Hageblogg kan i noen tilfeller inneholde innlegg som er resultat av sponsing, eller noe som ligner på produktplassering. Normalt vil det fremgå av innlegget om så er tilfelle. This blog is about gardening, please use the Translate-button in the top right corner.

tirsdag 24. mars 2015

Noen nye høybed

Jeg har noen nye høybed på gang. De lager jeg av pallekarmer. Vi har hatt to stykker i kjøkkenhagen, men nå skal vi altså ha et par stykker til. For at det skal se noenlunde ordentlig ut, har jeg bestemt meg for at karmene skal males. I grønn umbra, som vel er hagegrønnfarge numero uno. Det er den fargen vi har på drivhuset, og mye av andre malte ting i hagen er i den samme fargen. Så, jeg dro opp de pallekarmene vi allerede hadde, og satte igang med å male.


Da blir både gamle og nye pallekarmer helt like; det er fint. Men. Men, men, jeg har malt dem med gammeldags linoljemaling (tenkte det var mindre giftig enn vanlig oljemaling) men det tar jo hundre år før det tørker! Så her sitter jeg, da. Og blomstrer. Veldig irriterende, må jeg si. Men, sånn er livet.

Her kommer et par blomsterbilder til trøst (min trøst).



Ha en fortsatt fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar